Uzun yıllar deneyimli bir iş ortağı olarak utbound kampanyalarını en üst kalitede yürütmekteyiz.
Bu konuda edinilen tecrübeler de göstermiştir ki, yeni müşteri kazanmak için yapılan çalışmalardaki maliyet kalemleri, mevcut müşteri memnuniyetinin arttırılarak devamlılığını sağlamak yönünde yapılan çalışmalardaki maliyet kalemlerinden her zaman daha yüksek olmuştur.
RedLine İletişim, farklı amaçlarla oluşturulan tüm çağrı merkezlerinde olması gereken değeri sağlamak amacıyla konumlanır.
Bu nedenledir ki firmalar, mevcut ve potansiyel müşteri talep ve şikayetlerini toplamak, değerlendirmek ve çözümlemek amacı ile Çağrı Merkezi çalışmalarına hız vermektedirler. Çağrı merkezi operasyonu sadece bir ses iletişim noktası değil çözüm noktası olması gerektiği için farklı bir bakış açısı ve uzmanlık gerektirir. Yellow mile Inbound Call Center çözümleri, ana odağını müşterilerinizin oluşturduğu operasyonunuzun giriş kapısını oluşturur."
Birbirinden bağımsız birden fazla operasyonu rahatlıkla yönetebileceğiniz, işlevsel bir ortam yaratabileceğiniz Yellow mile Call Center uygulaması ile ister kurumunuzun kendi çağrı merkezini oluşturabilirsiniz, isterseniz outsource hizmet verebileceğiniz profesyonel bir çağrı merkezine sahip olabilirsiniz.
Entegrasyon yeteneği operasyonun yüksek katma değere ulaşması için gerekli ortamı hazırlar. Bu konuda yellow mile ile oluşturulan çözümler hız ve çözüm çeşitliliğini beraberinde getirdiği için yatırımın hızla geri dönüşünün alınabildiği bir ortam yaratır. Yellow mile Call Center farklı sahip olma ve kullanım seçenekleri ile işinize en uygun ortamı oluşturan seçenekleri sunar.
Müşteri taleplerini değerlendirmek
Müşteriyi ürün hakkında bilgilendirmek
Müşteriyi satış noktası hakkında bilgilendirmek
Ürünle ilgili sorunları çözmek
Ürünle ilgili sorunlar için servis yönlendirmesini koordine etmek
Müşteriye yönelik özel pazarlama faaliyetleri yapmak